Søk i denne bloggen

lørdag 19. juli 2014

Honningmunn

Jeg er avhengig av leppepomade (en unødvendig uvane ja...) og har virkelig prøvd mange mange opp igjennom årene, uten at jeg har vært helt fornøyd. Har bare følt meg mer tørr på leppene, har dannet seg sprekke, blitt sår osv... De har heller ikke hold seg særlig lenge på, noe som har vært litt småfrustrerende.


For ca 2 år siden kom jeg over de fantastiske produktene til Magretes smørerier og vaskegreier og jeg må bare inrønne jeg ble helt solgt med en gang! Har brukt leppepomaden hennes siden da og den er uten å overdrive bare helt super! Den holder seg på mye lengere enn andre jeg har prøvd, holde leppene fuktige og er skikkelig pleiende! Og det beste av alt; den er laget av helt naturlige ingredienser. Hurra!
Den er laget av: Bivoks, sheasmør, kakaosmør, honning, jojobaolje, mandelolje, ringblomstolje og lecithin.

Her er litt av hva som står på siden hennes om leppepomaden: "Honningmunn består ellers av 100% økologiske råvarer. Både kakaosmør, sheasmør og bivoksen virker beskyttende og mygjørende, og ringblomstoljen hjelper sår og sprukken hud med å heles. Honningmunn virker lindrende, beskyttende og nærende på tørre lepper."




Kan bare anbefale den til ALLE som er ute etter en pleiende og mykgjørende leppepomade. Denne er gull verdt og er med meg over alt! I'm in love! 

En honningglad hilsen!


-G-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar