Søk i denne bloggen

mandag 14. juli 2014

Velkommen!

Her vil jeg blogge om sunn ren mat, naturlig sjønnhetspleie og komme med andre tips til en renere og mer naturlig hverdag.
Jeg spiser mest mulig sukkerfritt og glutenfritt, hvor maten heller mest mot lavkarbo. Det sniker seg inn litt supermat, rawfood og vegetarisk. Etter at jeg kuttet ut gluten fra mat har jeg fått en helt ny mage, som fungerer!
Jeg har stadig mer og mer fokus på naturlig skjønnhetspleie, for å unngå mest mulig giftstoffer og andre ulumskheter som finnes i kosmetikk, hudpleieprodukter og hygieneartikler. Du sparer kroppen din for noe den ikke trenger og som den kan bli syk av. Samtidig sparer du miljøet, økonomi og ikke minst støtter du ikke opp om testing av produkter på dyr, ved å velge naturlige produkter.

Håper du finner bloggen interessant og finner mange gode og nyttige tips du kan bruke for en litt mer grønnere hverdag.

-G-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar